با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
ارتقای رقابت پذیری گردشگری ورزشی ایران از طریق کیفیت تجربه گردشگری

محمد علی زبردست؛ محمد سلطان حسینی؛ مهدی سلیمی

دوره 9، شماره 2 ، آذر 1399، ، صفحه 11-22

https://doi.org/10.30473/arsm.2020.47135.2992

چکیده
  اگرچه گردشگری ورزشی در کشور ما به عنوان یک صنعت در حال تکامل توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، اما پژوهش ها در زمینه مدیریت و بازاریابی مقصد، همچنان محدود است. پژوهش حاضر با هدف بررسی ارتقای رقابت پذیری گردشگری ورزشی ایران از طریق کیفیت تجربه گردشگری اجرا شد. روش تحقیق از نوع توصیفی-همبستگی بود. بدین منظور، 245 گردشگر ورزشی که ایران ...  بیشتر